15.7.06

Numfar, do the dance of betrayal!

Ack, ack, ack...

Jag som alltid sagt att jag är en Nintendo-människa i grund och botten. So much for that. Den fjortonde Juli, 2006, klockan 23.nånting, köpte jag ett PS2.

OMG

:O

Fast det var bara tusen kronor och jag fick fem spel med. Whei. Speciellt Whei över Final Fantasy X och Kingdom Hearts. Hade inte de spelen ingått hade jag aldrig ens ringt på annonsen.

... Sen ingick GTA: Vice City, GTA: San Andreas och V-Rally 3 också. Fast jag bytte in GTA: SA, för att kunna köpa en ny kontroll lite billigare. :o Nu säger alla att San Andreas är ett megabra spel och att man inte ska byta in det. Jahapp. Det var ju lite sent för det, grargh. Nåja, jag har aldrig gillat GTA-serien så överdrivet. Och har ju fortfarande Vice City, om det skulle vara så. Skivan var tydligen för repig för att tv-spelsbutiker ska tänka sig vilja ta in det. Häpp.

Kingdom Hearts växer på en. ^_^ Underbart fint spel, speciellt med Simba som summon. :B
FFX är inte illa det heller. Fast det har jag ju spelat innan. Visserligen var det en tre och ett halvt år sen eller så, men jag kommer ännu ihåg saker. Spooky. O.O Tur att jag inte vet hur det slutar.

På måndag ska jag in till GAME och se om de inte har .hack//INFECTION! Har ju sett största delen av .hack//SIGN animén, utspelar sig före spelen, och jag har .hack mangan också, som utspelar sig efter spelet. :O Alltså... måste spela spel! PS2 har verkligen många bra RPG. :o

1 Comments:

At Sunday, July 16, 2006 7:18:00 pm, Blogger Alexandra mumbled something about...

Kingdom hearts <3

 

Post a Comment

<< Home