30.5.06

Spinach and mushroom

Current music: DJ Cookie - Fly On The Wings Of Love
Current mood: Mix

Hupp.

Jag skriver väl på svenska igen då, men det betyder inte att jag tänker sluta skriva i alla fall några saker på engelska. Troligtvis kommer jag blanda hej vilt, bara för att jag kan. Min blogg, liksom.

Sååå... helgen har spenderats hos den där Angfiel-galningen. Väldigt roligt att träffa henne för första gången, roligt att träffa stockholmarna igen. Erhm. Jag har redan skrivit om det här nån annanstans, så jag orkar inte skriva om det. ^^;

Idag var det brännboll+fotboll på skolan. Samling 12, säger de. Jaha. Vi började inte spela brännboll förrns runt 1, och då var inga lärare med ändå, för de hade ju lektioner. Man tycker att de kunde tagit ledigt, släppt ettor och tvåor fria för en dag och spelat med oss istället. Jaja. Fotbollen började inte förrsn efter tre, och det orkade jag inte gå på. :/ Då var visserligen lärarna med, men ändå. Fast jag fick min studenthatt, whee. Nu väntar jag bara på tröjan och allt det andra jag beställde i samma veva. :/
Imorrn var det planerat att åka till Danmark, men det blir inget för mig. Har inte råd med allt vi ska göra, och dessutom har jag en tid till tandläkaren. Inte så stor förlust, kanske... inga roliga pojkar ska med. Eller, jo, Marcus, han är väl ganska rolig, men ingen jag pratar mycket med i klassen. Han är mest klassens clown, om man säger så.

Torsdag var det middag med lärarna. Nån turkisk restaurang. Tror inte jag kommer gå där heller. :/

Flash of the day

1 Comments:

At Wednesday, May 31, 2006 12:56:00 am, Blogger Angfiel mumbled something about...

galningen? woa... jag är ingen galning... eller kanske bara liiite :look

 

Post a Comment

<< Home