10.5.06

And the 12 points of laziness goes to...

Jahapp... Så hade man hela dagen fri idag va. Förutsatt att jag skickade in en rapport hemifrån... det gjorde jag inte. Jag hade tänkt använda hela dagen till plugg, istället har jag suttit och lyssnat på Bangzulu, läst, slötittat på tv och... rollspelat. Blaha. Jag är så jävla dum. >_<
Menar... här har jag en oslagbar chans att hinna ikapp i arbetet, fatta hur mycket jag hade kunnat skriva idag! Allt jag gjort var en recension av en mangaserie... som skulle varit inne förra veckan. *stångar sig blodig mot vägg*

Jag är för jävla lat för mitt eget bästa. Jag kommer inte ens komma ut ur gymnasiet, och gör jag det är det med så usla betyg att ingen högskola/universitet med minsta självrespekt ens vill titta på min ansökan. >_<

1...2...3...4...5...6...7...8...9...10... andas.

1..2..1..2... okay...

AAH!

Jag vet inte ens om det är jag som är lat, eller om Tiggy har rätt och jag bara saknar diciplin. Vilket fall som helst måste jag skärpa mig... typ nu direkt. Istället sitter jag och skriver blogg, har två rollspel igång och... faaaaan.

*ångest*

Det är visserligen mer än en vecka kvar, tydligen. Vi går ju ut den 8:nde Juni, kom jag på nu. Som om det hjälper mig! Allt det där arbetet skall ändå in tills på fredag!

2 Comments:

At Wednesday, May 10, 2006 6:26:00 pm, Blogger Angfiel mumbled something about...

*ger en kaka till Shet trots att hon varit lat (eftersom hon faktiskt har bloggar mer jue)*

 
At Wednesday, May 10, 2006 6:30:00 pm, Blogger Shetani mumbled something about...

whee, kaka!

 

Post a Comment

<< Home