30.6.06

You can't take the sky from me...

Take my love, take my land
Take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free
You can't take the sky from me

Take me out to the black
Tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me

There's no place I can be
Since I found Serenity
But you can't take the sky from me...

*glee*

Fireflymania! :D Joss Whedon for God in 2007 och allt sånt.

Joss Whedon is my mastah now!

Måste skaffa en sån t-shirt när jag får råd. :/ Vad var det... 17$ eller sådär... ganska överkomligt för en så spiffy tröja. Yeppers. Fast först är det massa manga som ska inhandlas. :/ Hands Off! volym 2 och vidare... Fruits Basket volym 3-4 6-och vidare... Deathnote, vill jag gärna läsa. Baaah, so much to buy, so little money. Darnit.

Att göra släktträd borde vara förbjudet. Nu håller jag på och gör ett för min rektors släkt, och det går fan så långsamt. Alla årtal som ska in. Fan. Dumma. Måste skriva klart hans bakgrund också, men den ska ju bli helt annorlunda nu när jag hittat ny historia. Fan.

OCH JAG MÅSTE FORTFARANDE STÄDA!
br0r kommer om två dagar, ungefär, och jag har inte ens dammsugit än. Gawehr.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home